2012. június 11., hétfő

Csudijó móka korhatár nélkül.......

Van nálunk egy családilag öröklött felhők iránti őrület.......
Kicsi koromban sokat játszottunk ilyet Anyuékkal. Amikor szép felhős volt az ég akkor kiültünk, kifeküdtünk az udvarra majd később az erkélyre vagy csak odakuporodtam Anya ölébe . Egymást túlkiabálva a  felhőkben alakzatokat , állatokat, mese figurákat vagy bármit véltünk felfedezni .



Olyan jó volt! Amikor egyetértettünk az alakzatban az nem is volt olyan érdekes DE amikor kétségbe vontuk egymásét és magyarázkodni kellett, hogy de igenis az , és nem látod, hogy ott balra van az orra , meg a szárnya és különben is nem is értem , hogy te miért nem azt látod amit én ???
Ezt a mókát sok- sok éve gyakoroljuk a gyerkőcökkel és ők is nagyon élvezik, mint én anno.....

Most már autóban is játsszuk bár ez néha nem olyan könnyű nekem vezetés közben mikor a hátsó ülésen a kisebbik kiabál előre, hogy "Anya nézd ott van egy krokodil" én meg nem nagyon tudok forogni ugyebár ( bevallom a béke kedvéért belemegyek abba, hogy igen én is láttam :-) ). Azt gondolom ez megbocsájtható bűn.

Ti szeretitek a felhőket? Kipróbáljátok? És íme egy kedvenc dalom a felhőkről, nagyon kedvelem.



Julie

1 megjegyzés:

  1. naná...ugyanez a móka van nálunk is..és mivel sokat repülök ezért a szántóföldekkel,erdőkkel is működik fentről..valahogy mindig arcokat látok :) puszi Nektek!Bea

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...