2012. június 29., péntek

Teszteltem Julia sütijét

Juliám korábban írta ezt a bejegyzését : http://falusilibak.blogspot.hu/2012/06/legfinomabb-csokis-edesseg.html  , na én tegnap előtt megsütöttem, fél nap alatt elfogyott!!! Isteni, mennyei, mámorító, függőséget okozó csoda!! Követtem a receptjét csak egy ici picivel kevesebb cukrot használtam azon egyszerű oknál fogva , hogy elfogyott. Nekem 27 perc alatt megsült , hiszen nincs két egyforma sütő.
Olyan egyszerű és mégis fenséges a süti .
Mi felvert tejszínhabbal ettük így is eléggé finom. Tegnapra maradt egy vékony szelet és nagyon vágyódtam rá  DE végül győzött az anyai szívem :-)  Jó alaposan becsomagoltam, eltettem  szem elől ( nehogy elcsábuljak ) nagyobbik gyerkőcömnek aki a nagyinál aludt  és bebiztosította magát telefonon, hogy ugye Anya van még a tegnapi sütiből? Hát persze , hogy volt ....



Julie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...