2012. június 15., péntek

Thomas torta

Írtam már a torták iránti szenvedélyemről itt. A héten kapóra is jött, hogy barátnőm barátnője szeretett volna egy tortát 6 éves kisfia szülinapjára. A kérés az volt, hogy legyen Thomas-os.
Még nem sütöttem ilyet, így előtte megtervezgettem. Eredetileg lett volna alagút is, de idő hiány miatt elmaradt... Az alapja jó csokis csokitorta, csokikrémmel. Fincsi...





Megígértem, hogy leírom a fondant receptjét. Én kiskuktáét használom, nekem nagyon bejött.
Nem is részletezem, mert ha rákattintotok a linkre, képekkel illusztrálva megtekinthetitek, hogyan készül.
Ételfestékkel színeztem. Amikor elkezdtem tortákat díszíteni, még a szupermarketben kapható folyékonnyal készítettem, de nagyon nehéz vele dolgozni. Most por állagú van, amit a neten rendeltem, de még ez sem tökéletes.


készül a fondant

a színezés folyamata...

Átgyúrás után kinyújtás, és mehet a tortára. Külön megcsináltam a két emeletet, majd összeraktam. Ez nem egy súlyos torta, ez alá nem tettem támasztékot, de ha nehezebb az emelet, az alsó tortába Kit Kat csokikat szoktam beszúrni.
Thomast ugyancsak fondantból formáztam, bár ez a második, mert az elsőt balgán ott felejtettem az étkező asztalon. Kisbabám pedig azt gondolta jó móka szétnyomni...Neki tetszett is:)
Összeillesztés után olvasztott étcsokiból nyomtam rá a síneket és színeztem ki az alagutat.






A végtelenbe, és tovább:)


Tetszett nagyon az ünnepeltnek, végül is a cél teljesítve... Ha van időm, sokkal szebbre-jobbra lehetett volna még, csak hát az a fránya idő hiány.......
Julia

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...