2012. július 2., hétfő

Rajzolj ablakot a falra!

Itt vagyok, nem tűntem el! Picit pihentem az elmúlt héten, de visszatértem megújulva! Nadeazért a láblógatás mellett dolgoztunk is, úgyhogy lesz a héten bejegyzés bőven! :)
Egyik nagy kedvencünket mutatom be ma.
Sikerült kimeszelnünk a teraszt, és miután készen lett ,vettem csak észre - ami eddíg a kosztól nem tűnt fel, - hogy van egy nagyobb vakítóan fehér falfelületünk. Nézegettem vagy 1 napig, hogy mit is kezdjek vele. Több ötlet is volt, miszerint képek, gyerekrajzok, virágok kerüljenek oda. A virág dolog tetszett, de egy kicsit pikánsabbá tettük. Így született a rajzolt ablak, rajta egy balkonládával. Az ötletet az inspiraciok.hu oldalon láttam valamikor.
Nagyon egyszerűen készült. Először megrajzoltam az ablak körvonalait ceruzával.



Majd kutakodtam egy kicsit a fiam szobájában, szerencsére találtam is temperát, azzal festegettem meg az ablakot. A balkonládát a ház ura készítette. Nem volt rá sok ideje, meg amúgy is 40 fokban kértem meg rá... Boldog volt :)

dolgoznak a drágáim...:)

Volt maradék deszkánk, abból rakta össze, én pedig lepácoltam. Ismét Ő következett, fefúrta nekem a falra, majd jöttek a virágok. Nem volt itthon piros virág, - pedig azt szerettem volna- és ki tudta, hogy június végén már alig kapni valahol muskátlit??? Azért még próbálkozom a héten, hátha kapok valahol szépet.

a végeredmény...



Ilyen lett.:) Nekünk nagyon tetszik. Élőben sokkal jobban mutat, feldobja a teraszt. Munka közben azt is kitaláltuk, hogy télen majd karácsonyi dekorációt varázsolunk bele.

Julia

A facebookon is megtalálhatóak vagyunk már, ide kattintva:)

3 megjegyzés:

  1. Kedves Julia, ügyik vagytok. A falon látható csodaszép bunting-ot is te készítetted a kicsi kacsóddal??? BR

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ismerős nekem valahonnan ez a BR! :))) Persze, hogy én készítettem! Varrás nélkül. Mivel más is kérdezte, írok róla a héten. Örülsz BR? :)

      Törlés
    2. Örülök, bearanyoztad a napomat. :-) Nagyon várom a buntingos bejegyzést. BR

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...