2012. augusztus 10., péntek

Kertészkedj velünk!

Kertészkedéshez értő kedves személyt keresünk, aki segítene nekünk. Mint már többször említettem, tavaly vásárolt vidéki parasztházunk kertjével még a ház felújítási munkálatai miatt nem igazán volt időnk bíbelődni. Valamint eddig városi emberek lévén nem is értünk hozzá úgy igazából.
Ezért keresünk egy hozzáértő személyt, aki jó tanácsokkal és tapasztalatával tudna nekünk segíteni.
Természetesen a blogon folyamatosan írnánk a kert szépüléséről, így a segítségért cserébe fel tudunk ajánlani egy kis reklámot ilyen módon.
Valamint pluszban szépséges tortákat szülinapra, keresztelőre, bármire, vagy csak úgy. :)
Nem fizikai munkára gondoltunk, azt mi elvégezzük, csak pár jó tanácsra, hogy mit mivel, mikor és miért tegyünk a kertben. Valamint olyan ötletekre, amik nekünk biztosan nem jutnának eszünkbe.
Ha esetleg látsz fantáziát a közös munkában, vagy van ismerősöd, aki kertész, és érdekelhetné, szólj neki!
A falusilibak@gmail.com címre várjuk szeretettel a kedves jövőbeni kertészünk jelentkezését.





A kert jelenlegi állapotára talán az erősen romantikus jelző illene... :)





Julia

4 megjegyzés:

  1. Szerintem többen is segítenénk szívesen,akiknek van kertünk, de tudni kellene a gondokról, hogy konkrétan mik a kérdések.Így távolból ennyit lehet.
    Erősen romantikus. tetszik::)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szebb részeket fotóztam le. :) Rengeteg kérdés van, ezért gondoltunk egy olyan segítségre, aki egyszer eljönne, megnézné, hogy miről is van szó. Persze közben tömnénk tortával:)))

      Törlés
  2. Sziasztok! Én kertészmérnök vagyok! Ha tudok, szívesen segítek! :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg? Dejó! Juppi! Írsz nekem egy elérhetőséget a falusilibak@gmail.com-ra, hogy részletelhessünk? Köszi! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...