2012. október 10., szerda

Luca baba avagy ajándék újszülöttnek

Nagy boldogság van családunkban, megszületett testvéremék első babája, Luca. Már régebben kitaláltam, hogy mit adok nekik ajándékba. Én mindhárom szülésemnél szerettem volna megvásárolni, pontosabban megvásároltatni az aznapi újságokat, de valahogy mindig elmaradt....
Pedig tök jó ötletnek tartom. Mikor Luca felnő, el tudja olvasni mi történt aznap. Pontosabban előző nap. :) Persze, persze van net, és miegymás, de ez mégis jobb. Szerencsére Luca jó kislány volt, reggel született, így simán meg tudtuk venni a napilapokat. Az éjjeli születésre nem találtam ki a megoldást... :)
Pluszban készítettem még egy dobozt az újságoknak, vagy ilyen-olyan babás dolognak, amire ráragasztottam a nevét. Egy sima papírdobozt vontam be textillel, amit pisztolyragasztóval ragasztottam. Készült hozzá egy kis tároló konzervdobozból, ehhez itt találtok segítséget.




 Mostantól aki szül körülöttem, mindenki ilyen kis csomagot fog kapni. Nem kell többet azon agyalnom, hogy mit vigyek ajándékba, úgyis mindenki csörgőt, vagy rucit visz. Ami tök jó, ha esetleg újra szülnék nekünk nyugodtan hozzatok kedves barátaim csodás kis rucikat. :)



Isten hozott Luca baba!!!!

Julia


3 megjegyzés:

  1. De jó ötlet! Mi is a héten megyünk baba nézőbe, de sajnos az újságos ötletről már lemaradtam:)

    VálaszTörlés
  2. Ez jó! A férjem megvette az aznapiakat , amikor szültem. :) Jó emlék! Aztán szülinapján is lehet, egy-egy féléből. :)

    VálaszTörlés
  3. Én tudok egy oldalt, ahonnan lehet fénymásolatot rendelni. Nem mindegyikből van idei, de azért akad. Éjszakai szülés esetére, vagy ha csak később értesülünk a csöppség érkezéséről jól jöhet.

    http://www.lib.pte.hu/unnepnap-lap/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...