2012. október 15., hétfő

Maradék tapéta hasznosítása - fali képként

Emlékeztek az előzményekre? Miszerint a Farrow & Ball cégtől csodaszép maradék tapétákat kaptunk, hogy hasznosítsuk. Pontosabban egyedi ötletekkel dobjuk fel velük a lakás különböző pontjait. Ha nem olvastad az első megvalósítást, itt megtekintheted. Már az elején tudtam, hogy mindenképpen szeretnék a falra rakni tapétát, de azt is, hogy nem a megszokott módon. Kb 2 hétig nézegettem, agyalgattam. Rájöttem, hogy több csodaszép tapétából sokkal nehezebb kiválasztani azt az egyet...Ide kattintva picit csodáljátok a Fab Color választékát, és megértitek! Szerencsére sikerült dönteni, majd megvalósítani, úgyhogy most jöjjön a főszereplő!!! Tádáááámmmm


Az eredmény gyönyörű lett. Sajnos azt érzem, a kép nem adja vissza a teljes hatást, úgyhogy gondoljatok hozzá még 200%-ot. :)))
Semmi bonyolult nincs az elkészítésében. Tapéta ragasztóval felraktam a darabot, majd egy egy ceruzával köré rajzoltam a keretet.


Egy kis fejű hobbi ecsettel, maradék falfestékkel festettem körbe. Ez egy picit pepecselősebb volt, kb 40 percig festegettem, de aki kisgyereket / főleg hármat / nevel az tudja, hogy ezek a nyugalomban eltöltött percek milyen jók tudnak lenni. Szóval, én élveztem a festést! Először festőszalaggal leragasztottam a tapéta egyik oldalát, hogy ne legyen festékes. De egy nagyon pici helyen felszakította mikor levettem, úgyhogy ezzel nem kísérleteztem tovább. Popsitörlővel a végén nagyon szépen le lehetett törölni a tapétára került festéket. / Bár próbáltam nagyon óvatosan festeni /
A család azt mondta, ez az egyik legjobban sikerült ötletem! Tényleg szemet gyönyörködtető!!!



Készül az újabb terv, nem hagyunk titeket lazsálni, addig is ide kattintva megtaláljátok a FAB Color facebook oldalát, nagyon szuper nyereményért lehet most játszani nálunk!

Julia

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...