2012. október 30., kedd

Szereted a karácsonyt?

Bár ki nem? Minden életkorban mást jelent. Gyerekként leginkább az ajándékokról szólt, huszonéveim elején, mikor még a szüleimmel éltem, már-már nyűg volt az otthoni karácsony. Inkább lettem volna a barátaimmal. A gyerekek születésétől már róluk szól. Azon már nem is nagyon gondolkodom, hogy én mit kérek karácsonyra, csak azon agyalok, hogy a három gyerek vajon minek örülne a legjobban?
Valószínűleg öregszem, mert tavaly éreztem először igazán, hogy a karácsony a szeretetről szól, és azokról, akiket szeretek. Tavaly történt első alkalommal, hogy nem mi mentünk a szüleimhez, hanem ők jöttek hozzánk. Itt volt az összes testvérem / 3 bátyám van / feleségekkel, és gyerekekkel / sok van / együtt. Tele volt a ház, sürögtem-forogtam, már napokkal előtte elkezdtem sütni-főzni, de nem bántam meg. Együtt voltunk mindannyian, és hősiesen bevallom, ezt akkor meg is könnyeztem...
Hogy miért írom le ezt, most október végén? Mert nagyon érdekel minket, hogy Ti hogyan töltitek a karácsonyt. Írjatok nekünk akár gyerekkori emlékekről,vagy éppen a tavaly karácsonyról, és mi csokorba szedve szerkesztünk belőlük egy jó kis bejegyzést. Ha sokan írtok, akár többet.
Írjatok nekünk Ti is, akik külföldön találtatok otthonra, / látom ám a statisztikákban, hogy olvastok minket Kanadától- Ausztráliáig, nem tudtok elbújni!:) / hogy mennyiben más a karácsonyotok most.
Írjatok a kedvenc karácsonyi filmetekről, zenétekről, ételekről, díszítésről, és minden egyéb, az ünnephez kapcsolódó szokásról.
Ja, és a cím: falusilibak@gmail.com
Várunk szeretettel minden levelet!

Forrás: printerest
Julia

1 megjegyzés:

  1. DEJÓ! Várom, majd a "csokrokat" :) Nekünk tavaly változott meg a Karácsonyhoz való hozzáállásunk, uis megszületett a Kislányunk, és már egy családként éltük meg ezeket a napokat. Küldök majd levelet! ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...