2012. november 7., szerda

Lányos torták

Itt vagyok ám, nem tűntem el! Picit sűrű volt mostanában, de libatársnőm látom készített nektek finom birsalma lekvárt, ha nem olvastátok hajrá, kattintsatok! És azt is tudom, hogy ismét tesz-vesz, most valami finom Márton napi meglepetést készít!!!
Node, én sem tétlenkedtem, szeretnék megmutatni nektek két csajos-lányos tortát, amit két édes kislány születésnapjára sütöttem.
Az első, Eszter tortája a nyári színátmenetes torta  egy gyorsabb, egyszerűbb változata. Ez belül most nem kapott átmenetet, csak kívül. Elkészítettem a sajtkrémes / most mascarponet használtam iszonyú jó lett / vajas krémet, / lásd a színátmentes torta bejegyzésben / és egész egyszerűen egy késsel rákenegettem. Itt pont az a jó, hogy a saját fantáziánkra van bízva, hogyan kenjük el.



A tetejére egy egyszerűen elkészíthető fondant rózsát csináltam, jövő héten megmutatom, hogyan.

A második torta barátnőm kislányának készült. Amióta sütök, azóta én készítem a születésnapi tortáit. Pannikának mindig határozott elképzelése van arról, mit szeretne. Idén azt kérte, hogy süssek neki egy ülő maci formájú tortát, ami piros szívet tart a kezében. Megkértem a barátnőmet, hogy nézessen a gyerekkel egyszerű kockáról, és gömbökről szóló meséket, mert kicsit elszabadult a fantáziája...:) Ülő maci alakú tortát?? Persze ez csak vicc, nagyon kedves barátnő vagyok, így mindent megtettem, hogy Pannikának teljesüljön a kívánsága. Kicsit a saját elgondolásomban készült, de óriási sikere lett. Csupa csoki belül minden, kívül pedig bevontam a kedvenc fondant masszámmal, a macit is ebből formáztam kis kezemmel.
Többen kértétek, hogy mutassam meg ennek a bevonatnak a készítését, már megvannak a képek, jövő hétre összerakom az egészet, úgyhogy már csak 1 hetet kérek, és itt lesz, a rózsákkal együtt! :)




Julia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...