2013. január 24., csütörtök

Pizsamás bejegyzés :-)

Igen, délelőtt 11 órakor még pizsiben vagyok a csiga házamban...
Julia mondja hetente nekem : " bújj már ki a csiga házadból ! " De ééééén nem akaroooook!!
De nem szégyellem nem bánom mert itt van nekünk Ő aki már másfél hónapos!

Bár fenekestől felfordult az életünk , mindent sokkal de sokkal jobban és hamarabb meg kell szervezni most már 3 gyerkőccel mint eddig a kettővel.

A drága férjem aki amúgy sem volt sosem jó alvó most aztán minden éjszakai etetésnél ( ami persze hangos , hirtelen fellépő sírással kezdődik ) felébred. A gyerekek már majdnem immúnisak az éjjeli sírásra .
Amikor hazaérnek a suliból rohannak a kicsihez és össze-vissza puszilgatják  ami olyan jóóóóó egy Anyának. Sőt büfiztetnek , dajkálnak, vetkőztetnek fürdés előtt DE pelus cserét nem vállalnak :-)

Hogy milyen baba? Gyönyörű, egészséges, sír-alszik-sír-eszik-sír üzem módban létezik most még...
Én hogy vagyok? Nagyon jól! Élvezem a perceket hajnalban, nappal, éjjel , mindig!!! Amúgy ismeritek a nincs időd magadra állapotot? Délben még pizsiben, mosatlanok a mosogatóban, de sok mindent kéne csinálni DE a baba nem ad időt ? Sebaj , nem érdekel mert pár óra múlva minden megoldódik, a szennyes, a főzés és minden más is .......


Édes kisfiam
Fotós: Julia


Minden olyan szép és olyan jó!

Ja és és múlt héten rám mosolygott......elolvadtam!!!

Julie

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép baba, nem csodálkozom, hogy elolvadtál, mikor rád mosolygott!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de szép kis baba! :)
    ARic

    VálaszTörlés
  3. Ó. :) Ez egy jó kis kedvcsináló babázáshoz - poszt! Én kedvet kaptam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bijou!

      Örülök ha tényleg tetszik és valóban kedvcsináló :-)) mert csupa örömmel és boldogsággal jár ám!
      Puszi:
      Julie vagyis M...( ismerjük egymást:-)) )

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...