2013. március 21., csütörtök

Totó és cicamica....avagy egy barátság kezdete

Ezt mindenképp bővebben ki kell fejtenem, hogy minden kedves olvasónk számára érthető legyen..
Julia az én drága  barátnőm és blogger társam....
Az ő harmadik és egyben legifjabb gyermeke Ágoston az én keresztfiam aki februárban volt 2 éves. Isten éltessen még egyszer kicsi fiú!
Nos én már januárban azon gondolkodtam, hogy idén mivel ajándékozzam meg...?
Mindenképpen egyedi , személyre szabott, imádni való meglepit terveztem neki amiről esetleg néhanapján én jutok majd eszébe. :)

Imádja a cicákat onnan indult el az ötlet. Egy élő cicust mégsem vihettem oda, annál komolyabb dolog az állat tartás és ehhez a Kedves Szülőknek is lett volna egy- két keresetlen szavuk hozzám, ebben biztos vagyok!! Ugye Julia???
Szóval kezdett összeállni a kép, hogy mit szeretnék. Cica legyen textilből,  színes, pihe puha, szeretgethető, nyúzható, ölelhető, húzhat-vonható és természetesen legyen ráírva a   fiúcska neve.
Oké az ötlet megszületett de hol kapok én ilyet üzletben?? Sehol, mert egyedi és névre szóló az amit szeretnék neki.
Elkezdtem a kézműves oldalakat, blogokat bújni , keresgélni....
Ekkor rábukkantam cheorsi oldalára. Megtetszettek a munkái, alkotásai amelyeken láttam, hogy szeretettel, odafigyeléssel készíti őket. Keressétek fel az oldalát bátran ha valami szép ajándékot szeretnétek szeretteiteknek vagy magatoknak készíttetni. Szívből ajánlom Orsit nektek!

Felvettem vele a kapcsolatot, levelezni kezdtünk, jöttek az anyag minták,  méretek egyeztetése. Ösztönösen érezte mit szeretnék, hamar megértettük egymást és rövid időn belül megszületett Ő akit cicamicának neveztem el. 
Amióta átvittem Ágostonnak az ajándékát azóta vannak ilyen szoros barátságban. Érthető, nem ?
Ki tud ellenállni egy ilyen cuki kétévesnek ?

a napi dolgok megbeszélése...



Szeretgeti, beszél hozzá, hozza-viszi egyszóval célba találtam nála.

Sok szeretettel :
Julie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...