2013. április 29., hétfő

Firkafalak

Ahol gyerek van, ott firkált fal is. Nálunk legalább is...
A táblafesték egy irtó okos találmány! Mikor megvettem és felfestettem, nem is gondoltam, hogy ennyire hasznos lesz! Még a gimnáziumba készülő nagyobb lányom is szokott a táblánál tanulni.
Na és milyen jól jön a bevásárló listánál! Mikor éppen eszembe jut valami, gyorsan felírom.
Az étkezőben festettem le egy kb másfél nm-es területet.
Egyszerűen rákentem a diszperzites falra festőhengerrel 3x. A miénk több mint egy éve üzemben van. Mossuk, rajzoljuk, és tökéletes!
Ezt a Tikkurila festéket használtam. Nagyon kiadós, többen is osztozkodhattok rajta.
Nálunk kézről-kézre járt kisgyerekes családoknál ez az 1 liter. Az ára 6 ezer ft volt, ha jól emlékszem. Arról nem is beszélve, hogy egy csomó mindent le lehet festeni vele, én a hűtőnk oldalát is bekentem tavaly.


Másik firkafalunk pár napja készült. A ház bejáratánál van egy rész, ami irtó gyorsan koszolódik. Ide tolják a bicajokat, itt landolnak a labdák, stb... Nem szerettem volna a tornác egész falát sötétre festeni, mégiscsak parasztház, kell a fehér. Így  csak az ominózus nagyon gyorsan koszolódó területet kentem le szürke diszperzit festékkel. Lemoshatót vettem, így a krétát simán el lehet tüntetni, bár ennek a falnak nem ez volt a fő célja. Így a koszos fehér fal helyett jópofa szürke gyerekrajzos fallal találkozunk a házba lépésnél.



Miért nem táblafestéket kentem ide is? Sajnos eddig csak feketében és zöldben láttam, ezt a két színt pedig nem vágytam ide a teraszra.
Kisfiam kezelésbe is vette rögtön. Ha nagyon gáz lesz már, hát átfestem gyorsan! :)

Julia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...